Powrót mody na kasetony

Kasetony reklamowe to obecnie jeden z najpopularniejszych rodzajów reklamy zewnętrznej, która pomoże osiągnąć naszej firmie cele…

Pozycjonowanie lokalne dla firm stacjonarnych

Pozycjonowanie lokalne jest przeznaczone dla firm, które chcą zaprosić większą liczbę klientów do swojej firmy stacjonarnej.…

Podstawy SEO – od czego należy zacząć pozycjonowanie?

Mówi się czasem, że w Internecie jest dzisiaj wszystko – i w stwierdzeniu tym jest naprawdę…

Profesjonalny marketing internetowy

Marketing internetowy powinien być nieodłącznym elementem każdej firmy dbającej o przypływ nowych klientów. Odpowiednie jego ukierunkowanie…

Na co zwrócić uwagę wybierając zestaw konferencyjny?

Sprawna komunikacja w firmie to gwarancja dobrego zarządzania oraz efektywności pracy. Nie da się jednak ukryć,…

Czy audyt seo można zrobić samemu?

Audyt seo to dokument mający na celu ocenę stanu strony www, pod kątem poprawności dla wyszukiwarki…

Influencer marketing – skuteczny sposób sprzedaży

Stwierdzenie, że influencerzy rządzą internetem, nie podlega dziś dyskusji. Według agencji Newspoint już dla ponad 70%…

Polski przemysł otwarty na cyfryzację?

Poziom cyfryzacji zakładów produkcyjnych z roku na rok wzrasta. Czy oznacza to, że polskie fabryki są…

Rynek leasingu i wynajmu aut po zmianach przepisów podatkowych

Początek 2019 roku to moment, w którym w życie wchodzą nowe przepisy podatkowe. Jest to szczególnie…

RODO – krajobraz po 6 miesiącach

Pomimo upływu 6 miesięcy od momentu wprowadzenia RODO, wiele firm nadal nie jest w pełni przygotowanych…